! Nowe opowiadanie - KLIK - zapraszam !

sobota, 17 listopada 2012

Info.

Tak więc małe info ode mnie -
Jakiś czas temu założyłam Tumlr'a (http://thisonlymagic.tumblr.com) i to na nim będą się teraz pojawiać one shoty pisane przeze mnie. Będą one również w zakładce 'One Shots', oczywiście. O nowych jednopartach informować będę was w paseczku nad postami, gdzie znajduje się też link do 'zapytaj postaci'. 
Amare wciąż jednak publikowane będzie pod tym adresem, o to się nie martwcie.
Za wszystkie utrudnienia przepraszam i mam nadzieję, że wciąż będziecie czytam moje 'wypociny'. 
Ach, i TU znajduje się już nowy One shot, którego dopiero co dodałam. 
~LOVE U, koty !

2 komentarze:

  1. No to świetni, a ja jak na razie czekam na następny rozdział w Amare!
    Pisz szybko <3333
    http://one-direction-ziall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Zostałaś wytypowana przeze mnie do Liebster Awards. Szczegóły i pytania na moim blogu. www.i-hate-you-and-love-you.blogspot.com
    Zapraszam i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. :D

    OdpowiedzUsuń