! Nowe opowiadanie - KLIK - zapraszam !

czwartek, 31 maja 2012

Info.

Mam dla was pewną propozycję. Przyszedł mi do głowy ostatnio pomysł na, według mnie świetną fabułę. Opowiadanie to będzie oczywiście o Larrym (chyba, że chcecie, abym wplotła tam jeszcze jakiegoś bromanca- ewentualne propozycje piszcie w komentarzach). Mam już nawet napisany pierwszy rozdział i myślę, że to może wypalić. Muszę jednak wiedzieć, że jest ktoś chętny do czytania tego. Dlatego też z boku znajduje się sonda i będę bardzo wdzięczna, jeśli oddacie swój głos. Głosować możecie do 06.06.2012 roku, wtedy też zamknę sondę i w zależności od wyniku- opublikuje pierwszy rozdział oraz bohaterów, lub nie.  
Jeśli chcecie abym pisała to opowiadanie, zasady tego bloga trochę się zmienią. Jego główną częścią przestaną być jednoparty, będę je jednak dalej publikować w przerwach między pisaniem rozdziałów. 
Tak więc... Co wy na to? :) xx

2 komentarze:

  1. Ja jestem za i na pewno będę czytać. :D Zagłosowałabym w ankiecie, ale jest zamknięta. Może przypadkowo. No nic, ja będę czekać. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tego nie zauważyłam o.o
      Dzięki za info, już to naprawiłam :) xx

      Usuń